Realizací obchodu u firmy USAnotebook (dále jen dodavatel) kupující souhlasí s jeho obchodními podmínkami. Ke každému zboží zakoupenému u dodavatele je přiložena faktura, která je zároveň i záručním a dodacím listem. Záznamy uvedené na faktuře si ve vlastním zájmu kupující ihned pečlivě zkontroluje. Jakékoliv reklamace zboží, které nesouhlasí s údaji na faktuře nemusí být později vyřízeny. Pokud je zboží kupujícímu zasláno a objeví rozdíl mezi předávacími protokoly a zbožím, neprodleně, nejpozději do 2 pracovních dnů od převzetí kontaktuje expedici dodavatele. Informujte nás také ihned, pokud v zásilce chybí nějaký doklad (faktura). Stížnost bude prověřena a případná závada ihned odstraněna. Po uplynutí uvedené lhůty nemusí být vždy reklamované rozdíly uznány (§427 a 428 obch. zákoníku). Při nákupu na dálku, dle občanského zákoníku, může zákazník vrátit zakoupené zboží do 14ti dnů bez udání důvodu
Všechny ceny jsou smluvní a jsou sjednány na základě nabídky dodavatele na www.USAnotebook.cz, nebo individuálně dohodou (telefonicky, e-mail). Kupující akceptuje nabízenou cenu podáním výhradně závazné objednávky (systémem USAnotebook, e-mailem případně telefonicky).
Prodávající umožní kupujícímu provést způsob úhrady následujícími způsoby:Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího okamžikem zaplacení celé kupní ceny. Prodávající má právo odstoupit od smlouvy v případě, že kupující neuhradí úplnou pořizovací cenu v době splatnosti faktury.
Objednávka je jednostranný závazný úkon kupujícího. V objednávce je nutno uvést zejm. přesné označení zboží, množství zboží a jednotkovou cenu. Pro maximální urychlení uvádějte na objednávkách jméno a sídlo kupujícího, IČO a DIČ (resp. rodné č.), dodací adresu, je-li odlišná od sídla kupujícího. Objednávky se přijímají pomocí informačního systému USAnotebook, dále pak písemně poštou, e-mailem. Na základě závazné objednávky vystaví dodavatel potvrzení objednávky, v němž potvrzuje kupujícímu druh, předpokládanou cenu a množství, jež se zavazuje kupujícímu dodat. Potvrzení obj. je provedeno Emailem, případně telefonicky.
Dodavatel zajistí dopravu zboží na místo určené kupujícím. Dodavatel nese všechna rizika spojená s přepravou zboží (ztráta, zničení, poškození zboží) tak, aby kupujícímu nevzniklo žádné nebezpečí vzniku škody spojené s jeho objednávkou, a to za předpokladu, že kupující při převzetí zásilky od přepravce (spedice, pošta – Obchodní balík) bezprostředně ověří stav a množství dodaného zboží, správnost druhu a kompletnost zboží, aby v případě ztráty nebo poškození dodávky bylo možno uplatňovat náhradu škod u přepravce. V případě poškození zboží při přepravě kupující sepíše se zástupcem dopravce zápis o poškození zboží a o této skutečnosti neprodleně (nejpozději následující den!) vyrozumí dodavatele. Při osobním odběru zboží od zástupců dodavatele kupující ověří úplnost dodávky na místě odběru.
Pokud závazně objednané, ale neuhrazené zboží nebude kupujícím uhrazeno/přijato a bude vráceno zpět dodavateli a/nebo zboží se specifikací osobní odběr nebude kupujícím převzato a zaplaceno do 10 dnů od vystavení faktury (výzvy k odběru), má dodavatel právo považovat objednávku za stornovanou a požadovat na kupujícím úhradu nákladů spojených s přepravou zboží zákazníkovi a úhradu způsobené škody spojené se ztrátou zaviněnou poklesem hodnoty zboží, zvláště pokud odběratel ponechá zásilku bez zájmu uloženou na poště po celou úložní dobu.
Tyto Všeobecné obchodní podmínky a reklamační řád nabývají účinnosti od 1. listopadu 2005.
Dodavatel si vyhrazuje právo změny
V Havlíčkově Brodě dne 1. 11. 2005